UKK
Odottamattoman ja odottamattoman sosiaalisen median näkyvyyden kasvun vuoksi koemme piikin tilauksissa, mikä voi vaikuttaa normaaliin toimitusaikaan. Työskentelemme yötä päivää valmistellaksemme ja lähettääksemme kaikki tilaukset mahdollisimman pian. Ymmärrämme turhautumisen, joka johtuu siitä, että joudumme odottamaan tilaustasi odotettua pidempään, mutta yksi asia, jota emme halua uhrata, on palvelumme laatu. Arvostamme kärsivällisyyttäsi, kun pyrimme ratkaisemaan tämän. Kiitos! Mielenrauhamme perustuu siihen, että olemme onnistuneesti toimittaneet tuhansia tilauksia, kaikki ilman YHTÄkään kadonnutta tavaraa!
Usein kysytyt kysymykset:
Voiko tilaukseni muuttaa/päivittää, kun olen tehnyt tilaukseni?
Kun olet tehnyt tilauksesi, et voi tehdä muutoksia. Jos ilmenee virheitä (virheelliset/epätäydelliset toimitusosoitteet, sähköpostiosoitteet, nimet, puhelinnumerot), lähetä meille sähköpostia osoitteeseen service@quordlepuzzles.com mahdollisimman pian. Muista, että jos et ota meihin yhteyttä näissä asioissa ennen tilauksesi lähettämistä, emme voi päivittää sitä järjestelmässämme. quordlepuzzles ei ole vastuussa palautetuista tuotteista, jotka johtuvat virheellisistä/puutteellisista toimitusosoitteista.
Miten tilaukseni lähetetään?
quordlepuzzles tarjoaa useita toimitustapoja, joita tarjotaan kassalla. Jokaisella menetelmällä on arvioitu päivien/viikkojen aikaväli, jonka kuluessa tilauksesi saapuu määränpäähänsä. Muista, että tämä päivien/viikkojen vaihteluväli ei sisällä päiviä, jotka meiltä kuluu tilauksesi lähettämiseen Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostin, joka sisältää pakettisi seurantanumeron ja operaattorin tiedot.
Saat lisätietoja toimitus-/käsittelykäytännöistämme täältä.
Miten voimme ottaa sinuun yhteyttä?
Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen service@quordlepuzzles.com .
Tilaukseni on keskeneräinen / puuttuu kohteita; Mitä voin tehdä?
Jos olet tilannut vähintään kaksi tuotetta, voimme toimittaa tuotteesi erikseen eri varastoista ja toisinaan jopa eri maista varastonhallinnan ja/tai tuotteiden saatavuuden vuoksi. Jos olet saanut vain osan tilauksestasi, älä huoli. on todennäköistä, että saat pian toisen tai ehkä jopa kolmannen paketin, joka sisältää loput tilauksestasi. Jos et saa loput paketistasi kahden viikon kuluessa ensimmäisen paketin vastaanottamisesta, ota meihin yhteyttä, niin ryhdymme lisätoimiin ongelman ratkaisemiseksi.
Lähetätkö kansainvälisesti?
Ehdottomasti! Toimitamme maailmanlaajuisesti.
Veloitetaanko minulta tulli- tai tullimaksuja?
Ei, näkemäsi hinta on maksamasi hinta – sinulta ei veloiteta ylimääräisiä maksuja.
Kuinka kauan tilaukseni saapuminen kestää?
Normaalisti saat tavarat 5-14 arkipäivän kuluessa toimituksesta, koska hallitsemattomat tekijät, kuten epidemiatilanne, voivat viivästyä 2-3 arkipäivällä.
Miksi tilaukseni kestää odotettua kauemmin?
Loma- ja alennusmyyntien aikana saamiemme tilausten määrä voi vaikuttaa toimitusaikaan. Ymmärrämme turhautumisen, joka johtuu siitä, että joudumme odottamaan ostostasi odotettua pidempään, mutta vakuutamme sinulle, että teemme KAIKKI valmistaaksemme, lähettääksemme ja toimittaaksemme kaikkien tilaukset nopeasti ja tehokkaasti.
Tärkeää: (Varmista, että toimitusosoitteesi ovat oikein, jotta toimitus on nopeampi ja turvallisempi.)quordlepuzzles ei ole vastuussa virheellisestä/epätäydellisestä toimituksesta johtuvista palautetuista tuotteista. osoitteita.
Mitä voin tehdä, jos tuotteeni on viallinen?
Kaikkien tuotteidemme valmistusvirheet kuuluvat vaihto-/hyvitys- tai kaupan luottokäytännön piiriin. Ostaja voi pyytää tuotteen vaihtoa 14 päivän kuluessa viallisen tuotteen vastaanottamisesta. Jos pyyntö hyväksytään,quordlepuzzles kattaa korvaavan tuotteen lähettämisestä aiheutuvat kulut tai voimme hyvittää täyden hyvityksen. Lisätietoja viallisten tuotteiden palauttamisesta on myymäläkäytännössämme.
Voidaanko tilauksia peruuttaa?
Voit muuttaa tai peruuttaa tilauksesi 2 tunnin kuluessa.